גולדקנופף מגבה את גפני: "הסכמים יש לכבד"

איתי גדסי 1 Comment on גולדקנופף מגבה את גפני: "הסכמים יש לכבד"

שר השיכון גולדקנופף במכתב לשר לוין: "קידום הצעת חוק פסקת ההתגברות היוותה תנאי ברור וחד משמעי לכניסתנו לקואליציה. בכוונתי לעמוד על קיום חובתנו זו ולפיכך אבקש לוודא כי בכוונת הממשלה להביא אותה להצבעה ביום רביעי הקרוב"

צילום: נועם מושקוביץ\דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר השיכון, יצחק גולדקנופף מצטרף לעמדתו של יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ודורש להמשיך בחקיקת פסקת ההתגברות בשבוע הבא.

במכתב שכתב היום (חמישי) לשר המשפטים יריב לוין וליו"ר הקואליציה אופיר כ"ץ, נכתב: "הובא לידיעתי כי אמש הוחלט שלא להצביע על הצעת חוק פסקת ההתגברות. כידוע, הצבעה בעד הצעה זו היא הוראה אותה קיבלנו מרבותינו חברי מועצת גדולי התורה והחסידות שליט"א, וכן היתה התחייבות שלנו כלפי ציבור הבוחרים.

"קידום הצעת חוק פסקת ההתגברות היוותה תנאי ברור וחד משמעי לכניסתנו לקואליציה", מבהיר גולדקנופף. "אין חולק כי נמצאה הסכמה רחבה של כלל הסיעות החברות בממשלה לתמוך בפסקת התגברות ולהביא לפתרון קבע את ההתגוששות ארוכת שנים בין בית-המשפט העליון בשבתו כבג"ץ לבית הרשות המחוקקת.

"כיו"ר יהדות התורה ולוחם של רבותינו חברי מועצת גדולי התורה שליט"א, בכוונתי לעמוד על קיום חובתנו זו ולפיכך אבקש לוודא כי בכוונת הממשלה לעמוד מאחורי התחייבות זו ולהביא להצבעה ביום רביעי הקרוב", דרש השר וחתם במילים: "הסכמים יש לכבד".

כזכור, אתמול נטש יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בזעם את בניין הכנסת והודיע כי לא ישתתף בהצבעות המתוכננות במליאה. זאת במחאה על כך שהקואליציה הסירה מסדר היום את הצעת החוק לפסקת ההתגברות. גורמים במפלגה אמרו, כי הם אינם מסכימים לדחייה והמהלך לא תואם איתם.

קודם לכן משך יושב ראש ועדת החוקה, שמחה רוטמן את הצעת החוק, בעקבות טענות האופוזיציה על כך שלא ניתן לקדם את ההצעה במסלול פרטי, אם אותה הצעה מקודמת במסלול אחר מטעם ועדת חוקה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    צודק 100%. צריך דחוף לנטרל את הבג"ץ הדורסני ויפה שעה אחת קודם.